کمک 22 میلیارد ریالی موسسات خیریه به کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک 22 میلیارد ریالی موسسات خیریه به این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، سید رضا حسینی اظهار داشت: در راستای انعقاد تفاهم نامه های منعقده این نهاد با موسسات خیریه و عام المنفعه در سال گذشته بالغ بر 22 میلیارد و 588 میلیون ریال کمک به مددجویان این نهاد مساعدت شد.


وی افزود: پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی، اعطای وام قرض الحسنه، کمک های فرهنگی و آموزشی، اشتغال، تامین جهیزیه، خدمات درمانی، احداث و تعمیر مسکن از جمله مساعدت های موسسات خیریه به مددجویان این نهاد است.


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت بیش از 50 موسسه خیریه در استان تصریح کرد: کمک های مساعدت شده از طریق 25 موسسه خیریه داخل و 4 موسسه خارج از استان صورت گرفته است.


وی به تفاهم نامه های منعقده این نهاد با موسسات خیریه اشاره کرد و گفت: در اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به منظور همبستگی و هم افزایی منابع و امکانات در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به محرومان جامعه تفاهم نامه هایی بین این نهاد با بنیاد و موسسات خیریه داخل وخارج از استان منعقد می شود.


حسینی شناسایی مددجویان مشترک بین امداد و موسسه و هدفمند کردن ارائه خدمات با رویکرد توانمندسازی، شناسایی نیازمندان حوزه فعالیت توسط موسسه، بررسی نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت موسسه و... از جمله تعهدات مشترک این تفاهم نامه ها برشمرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 365553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha