57 هزار خانوار نیازمند در هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 57 هزار خانوار نیازمند در این استان از خدمات این نهاد بهره مند می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان امروز(29 اردیبهشت) در جلسه شورای مدیران و معاونین کمیته امداد استان که با حضور دکتر ولیئی معاون اداری و مالی امداد کشور و باجلان دستیار وی برگزار شد، گفت: 57 هزار خانوار نیازمند در این استان از خدمات این نهاد بهره مند می باشند.

وی افزود: 45 درصد از این تعداد خانوار به علت فوت سرپرست، 20 درصد به جهت متارکه و 35 درصد نیز به علت از کار افتادگی، تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار گرفته اند.

 

موصلی خاطر نشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش های اسلامی، ارج نهادن به سرمایه های انسانی، عدالت محوری در جذب، تداوم و ارتقاء منابع انسانی، ایجاد رشد معنوی منابع انسانی، بهسازی و ارتقاء سطح دانش، تخصص و مهارت، زمینه سازی جذب و نگهداری نیروهای متخصص از جمله مواردی مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند و در سرلوحه برنامه های کمیته امداد قرار دارند.

 

وی ادامه داد: تعالی فکری و فرهنگی خانواده، استحکام خانواده، گسترش شبکه های نیکوکاری و سبک مدیریت جهادی، چهار رویکرد امداد کشور در سال 93 است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: باید تلاش کنیم به رویکردهای محوری توجه ویژه داشته باشیم و در برنامه ریزی ها در دستور کار قرار دهیم.
 

هرمزگان یکی از استان های استراتژیک کشور و دارای 13 شهرستان، 14 جزیره، 85 دهستان، 38 بخش و دو هزار و 281 آبادی که هزار و 852 آبادی آن دارای سکنه هستند و بیش از یک میلیون و 57 هزار نفر جمعیت دارد و بیش از 50 درصد صادرات و واردات کشور در بنادر این استان صورت می پذیرد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 368774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha