برگزاری همایش رضوی در استان زنجان همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 11 مقاله به دبیرخانه همایش رضوی در استان زنجان رسیده است، گفت: این همایش همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز(29 اردیبهشت) در جلسه شورای سیاست گذاری همایش رضوی در استان زنجان با اشاره به زمان برگزاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی در استان زنجان اظهارکرد: این همایش همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در استان زنجان برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه تاکنون 11 مقاله به دبیرخانه این همایش در استان زنجان ارسال شده است، ضرورت برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در سطح ملی وفراملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: امام رضا(ع) نیاز به معرفی ندارد و این مسلمانان هستند که باید از نزدیک با سیره علمی و عملی آن حضرت آشنا شوند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر کیفیت برگزاری همایش رضوی در استان زنجان ادامه داد: جلسات شورای سیاست گذاری در راستای بهره مندی از نقطه نظرات و توانمندی دستگاه های فرهنگی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برگزار می شود.


مقدم با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این همایش و ارسال فراخوان مقالات در محورهای منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی در سطح دانشگاه ها و حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته مقالات برگزیده در مجموعه کتاب همایش رضوی چاپ خواهد شد.
 

وی اقدامات علمی و پژوهشی را لازمه آشنایی مردم و پژوهشگران با سیره امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: این همایش راهکار مناسبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سبک زندگی اسلامی در جامعه خواهد بود.
 

مقدم، اطلاع رسانی از طریق سایت های دانشگاهی را راهکاری برای افزایش شرکت کنندگان و ارسال مقالات به این همایش اعلام کرد و افزود: از ظرفیت رسانه ها نیز برای حضور حداکثری پژوهشگران و محققان در این همایش بهره مند خواهیم شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 368798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha