برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر گلستان

خبرگزاری شبستان: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر استان در هفته جوان در 15 محور خبر داد.

عیسی بابایی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه های مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در بین جوانان، شناسایی جوانان مستعد و توانمند و زمینه سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان را عنوان کرد.


وی افزود: این جشنواره بصورت استانی در گرگان برگزار خواهد شد که در آن با سنجش و ارزیابی عملکرد جوانان 14-29 سال در سال 1392 جوانان برتر سال 92 مشخص خواهند شد.


بابایی همچنین محورهایی که در آن جوانان برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد را شامل جوان ایثارگر، جوان کارآفرین، جوان ورزشکار، جوان علمی – دانشگاهی، جوان فرهنگی – هنری، جوان کشاورز و جوان روستایی، جوان طلبه و مبلغ، جوان دارای توانایی های خاص، جوان فعال اجتماعی، جوان کارگر و صنعت گر، جوان سرپرست خانواده، جوان سرباز و غیره دانست.


وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند به صورت مراجعه حضوری و یا از طریق دستگاه ها نسبت به ارسال مستندات افتخارات و عناوین کسب شده خود را درسال 1392 به معاونت امورفرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان واقع در گرگان – خیابان ولی عصر (ع)- عدالت 19 و یا به اداره ورزش و جوانان شهرستان های مربوطه اقدام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 368906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha