تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) موجب زنده ماندن اهداف و آرمان‌های امام(ره) در متن جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر امروز(29 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ساگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: پایه ریزی دین اسلام از بزرگترین اهداف امام خمینی(ره) بود و اکنون وظیفه شرعی ما مسئولان است که به عنوان ادامه دهندگان راه امام محافظ اهداف ایشان باشیم.


وی، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروزی کشورمان را مدیون رهبری های داهیانه امام خمینی(ره) هستیم، افزود: باید اجازه ندهیم دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای به اذهان جوانان ما نفوذ کنند بلکه با تبین سیره امام در بین جوانان آنان را نسبت به مسائل دینی آگاه کنیم.


قریشی خاطرنشان کرد: مبحث ولایت فقیه در جامعه ما بسیار مظلوم واقع شده بنابراین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می تواند فرصت مناسبی برای توضیح و تشریح مبانی ولایت فقیه دربین نسل جوان باشد چراکه اکثر جوانان ما با این موضوع آشنایی کامل ندارند.


این مسئول، با اشاره به نقش اساسی رسانه ها در تبیین اندیشه های امام در جامعه، اضافه کرد: سالگرد ارتحال امام فرصت مناسبی برای تشریح ابعاد شخصیتی ایشان در جامعه است تا مردم بیشتر باسبک زندگی امام آشنا شوند.


وی تصریح کرد: بخاطر تعطیلات نباید مراسمات ارتحال امام کمرنگ شود بلکه با دعوت از روحانیون باید این مراسمات به گونه ای برگزار شود که نام و یاد امام(ره) برای همیشه زنده نگه داشته شود.


قریشی ادامه داد: وضعیت قبل از انقلاب به جوانان بازگو شود تا آنان بدانند که امنیت و آرامش به آسانی در کشور حاکم نشده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 368954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha