اجرای طرح سواد آموزی در کانون های مساجد باغملک

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، از اجرای طرح سواد آموزی در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

جبار رضایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز گفت: یکی از طرح های سراسری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که با همکاری نهضت سواد آموزی برگزار می شود، فعالیت کانون های مساجد شهرستان ها در روستاها به منظور بالا بردن سطح سواد در کشور است.

 

وی با بیان اینکه در این راستا دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان در اجرای این طرح توجه ویژه خود را به کانون های مساجد باغملک معطوف کرد، افزود: باغملک با 13 کانون فرهنگی هنری فعال مساجد از مجموع 54 کانون در سطح شهرستان در این طرح سراسری شرکت کرده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح از نیمه دوم سال 92 شروع شده و تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است، تصریح کرد: این کانون ها با 94 مربی و جذب 433 نفر در 2 دوره سواد آموز و دوره انتقال در رتبه بالایی از استان قرار گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، اضافه کرد: این طرح سراسری شامل دوره انتقال و سواد آموزی است که 288 نفر در دوره انتقال و 145 نفر در دوره سواد آموزی شرکت کردند.

 

وی عنوان کرد: در این طرح گروه های هدف افراد 10 تا 50 سال می باشند که با حمایت دبیرخانه کانون های مساجد استان خوزستان، کانون های فرهنگی هنری مساجد باغملک و نهضت سواد آموزی شهرستان 433 نفر شناسایی و ساماندهی شدند.

 

وی یاد آور شد: ما برای اجرای این طرح در سطح کانون های شهرستان که از نیمه دوم سال 92 آغاز شده و در حال حاضر مشغول امتحانات پایانی هستیم، از 94 مربی در دوره مختلف استفاده می کنیم که باعث رضایت مسئولان نهضت سوادآموزی شهرستان و استان شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 369010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha