شرکت 30 نفر از بانوان کنارکی در آزمون دوره آموزشیاری قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی کنارک گفت: 30 نفر از بانوان کنارکی برای اولین بار در نخستین آزمون دوره آموزشیاری قرآن کریم شرکت کردند.

حجت الاسلام حمید رضا جامعی رئیس تبلیغات اسلامی کنارک در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: دوره های آموزشیاری روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه خواهران اواسط اسفندماه سال گذشته کلید خورد.

 

وی افزود: ترویج فرهنگ علوم قرآنی در بین خانواده ها، تشویق بانوان برای شرکت در دوره های آموزشی قرآن کریم، پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم و تربیت آموزشیاران قرآن کریم در شهرستان کنارک از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشیاری قرآن کریم بود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کنارک، با بیان اینکه پس از گذشت 2 ماه آزمون آن با شرکت 30 نفر از بانوان برگزار شد، بیان داشت: آزمون آموزشیاران قرآن کریم به مدت 2 روز در کنارک برگزار شد، احکام، روش تجوید و قرائت محتوای آزمون بود که افرادی که حد نصاب نمره را کسب کنند به آنان مدرک آموزشیاری رو خوانی و روان خوانی اهدا می شود.

 

جامعی خاطرنشان کرد: آموزشیاری روخوانی و روان خوانی مقدمه ای برای مربیگری قرآن کریم است که افراد برگزیده آزمون آموزشیاری قرآن کریم به این مرحله ورود پیدا می کنند.

 

پایان پیام/      

    

کد خبر 369048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha