دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن کریم به روش هندسی

خبرگزاری شبستان: مسئول موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک از برگزاری دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های قرآن کریم به روش هندسی در استان مرکزی خبر داد.

پیمان عین القضاتی، مسئول موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک با اشاره به فعالیت های قرآنی این موسسه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برگزاری دوره آموزشی ساختار شناسی سوره های مبارک قرآن کریم از دیگر فعالیت های قرآنی است که با حضور اصحاب قرآنی برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در روزهای 14، 15 و 16 خرداد ماه به صورت فشرده برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند تا 5 خرداد برای ثبت نام به موسسه قرآنی جامعه الثقلین اراک مراجعه کنند.


عین القضاتی افزود: این دوره آموزشی ویژه مربیان و معلیمن قرآنی است که مدرک مربی گری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و تدبر قرآن کریم را دارند.


مسئول موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از بیانات حجت الاسلام خامه گر از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگر برجسته قرآنی بهره مند می شوند.

 

این مقام مسئول گفت: ساختار شناسی سوره های قرآن کریم روش جدیدی است که در این روش سوره قرآن کریم علاوه بر تفسیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نکات کلیدی آن نیز آموزش داده می شود.
 

 

وی با بیان اینکه تا کنون 35 نفر در این دوره ثبت نام کردند، افزود: در پایان به شرکت کنندگان در این طرح مدرک صادر می شود.


پایان پیام/

کد خبر 369145

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha