برنامه کانون های مساجد استان زنجان در سالروز ارتحال امام(ره) اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان همزمان با عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب را اعلام کرد.

مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مراسم عزاداری و سوگواری در تمامی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.


وی به سیاه پوش شدن مساجد و کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت 14 و 15 خرداد اشاره کرد و افزود: در همین راستا ایستگاه صلواتی در کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) و کانون ام ابیها(س) زنجان برپا می شود.


این مقام مسئول به همایش دوچرخه سواری رهروان خمینی(ره) در کانون تخصصی ورزش استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این همایش (13 خرداد) و در محل استادیوم ورزشی 15 خرداد زنجان برگزار می شود.


مقدمی همچنین به اهداء ثواب طرح تلاوت نور به روح ملکوتی امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد در این ایام اشاره کرد و افزود: ارسال پیامک مناسبتی، اعزام اعضای فعال کانون های مساجد استان زنجان به حرم مطهر امام راحل و همکاری در برگزاری جشنواره کشوری روح خدا با موضوعات شعر و سرود، مسابقه پیامکی، تحلیل جامع از وصیت نامه امام، وبلاگ نویسی و مسابقه کتابخوانی از کتاب شرح دعای سحر امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.


این مقام مسئول در پایان بر تبیین و تشریح اندیشه های امام راحل در بین جوانان تاکید کرد و گفت: در همین راستا مسابقه پیامکی بهترین جمله پیرامون فضایل امام خمینی(ره) و شخصیت ایشان در استان زنجان برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 369050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha