21 پروژه مسکن مهر تامین ارتباط شده است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل از تامین ارتباط 21 پروژه مسکن مهر با ظرفیت تقریبی هشت هزار و 200 شماره خبر داد.

یاور محمد حسینی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: این ارتباطات به محض واگذاری مساکن مهر، تحویل متقاضی خواهد شد ولی ما هم اکنون زیرساخت های واگذاری آنها را آماده کرده ایم.


وی، از حذف پیش شماره های شماره گیری در داخل استان اردبیل خبر داد و گفت: کدهای تلفنی استان اردبیل از اوایل تیرماه حذف می شوند و به جای آن احتمالاً شماره 3 اضافه خواهد شد و شماره های استان از 7 رقم به 8 رقم افزایش پیدا می کند.

حسینی، با اشاره به قانون نوار مرزی در محاسبه هزینه های مکالمات تلفنی، اظهار کرد: طبق قانون سیگنال مخابرات 3 و نیم کیلومتر از نوار مرزی نفوذ دارد و مرزنشینان استان اردبیل به خاطر جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف باید گوشی های خود را به صورت دستی تنظیم کنند تا از شبکه های داخل کشور ایران اسلامی استفاده کنند.


30 درصد ظرفیت اینترنت استان اردبیل همیشه خالی است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل، در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری وضعیت مطلوب اینترنت و واگذاری آن در استان، متذکر شد:30 درصد ظرفیت اینترنت استان اردبیل همیشه خالی است و ما ظرفیت ارائه خدمات بیشتری را به همشهریان عزیز داریم و این مهم در سایه ایجاد زیرساخت ها در سال های گذشته بوده است.


این مقام مسئول، گفت: درآمد شرکت مخابرات استان اردبیل از سال 88 تا 92 حدود 30 میلیارد تومان از راه خط تلفن های ثابت و 82 میلیارد تومان از محل اینترنت پر سرعت بوده است و ذکر این نکته لازم است که میزان سرمایه گذاری در این حوزه با درآمد آن فاصله زیادی دارد ولی ما به خاطر ارائه خدمات به هم استانی های عزیز این هزینه ها را انجام داده ایم.


حسینی، تعداد سایت های bts در استان اردبیل را 434 مورد بیان کرد و افزود: هم اکنون یک هزار و 678 روستا دارای تلفن خانگی هستند که باید گفت ضریب نفوذ تلفن ثابت در وضعیت موجود حدود 33 درصد است.


مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل، در پایان سخنان خود با اعلام این مطلب که تاکنون 4 هزار و 524 کیلومتر اجرای سبکه فیبر نوری داشته ایم، خاطر نشان کرد: 110 کیلومتر از این تعداد تنها در سال 92 اجرا شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 369113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha