ارائه آموزش های فنی و حرفه ای جهت خودکفایی مددجویان امداد

خبرگزاری شبستان:مدیرکمیته امداد شهرستان دورود از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای جهت توانمند سازی مددجویان دارای توان کار در این شهرستان خبرداد.

اسدالله اسدی، مدیرکمیته امداد شهرستان دورود به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جهت خودکفا شدن مددجویان توانمند این نهاد، آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان ارائه می شود.


وی افزود: دراین آموزش ها که به دوصورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزار می شود، مددجویان دارای توان کار این نهاد توانمند می شوند.


اسدی، با بیان اینکه خودکفایی مددجویان دارای توان کار از برنامه های اصلی کمیته امداد این شهرستان است، اظهارداشت: پایدار سازی مشاغل از دیگر رویکرد های مهم آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان است.


این مقام مسئول، با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای به صورت رایگان به مددجویان ارائه می شود، عنوان کرد: این آموزش ها با همکاری فنی و حرفه این شهرستان از طریق آموزشگاههای فعال در سطح شهرستان و کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد ارائه می شود.


اسدی، ادامه داد: همچنین جهت پایدار سازی مشاغل ایجاد شده برای مددجویان در طرح خود کفایی مددجویان، به صورت مستمر از طرحهای خودکفایی اجرا شده بازدید به عمل می آیند.


وی اذعان داشت: نظارت و مشاوره قبل و بعد از اجرای طرح های خودکفایی جهت شناسایی منابع و امکانات بالقوه مددجویان در توسعه و پایداری مشاغل ایجاد شده برای مددجویان نقش محوری دارد.


مدیرکمیته امداد شهرستان دورود، گفت: در قالب این آموزش ها و نظارت از سقوط مجریان طرحهای خودکفایی به چرخه فقرجلوگیری می شود.

 

وی ابرازداشت: طرح های اشتغالزایی بیشتر در حوزه های کشاورزی، دامداری، مرغداری، باغداری، خیاطی و صنایع کوچک اجرایی می شوند.


اسدی، اظهار کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و 100 طرح اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان این شهرستان تحت نظارت ناظر فنی این نهاد قرار دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 369193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha