حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس است که در تاریخ دفاع یک ملت برای همیشه ثبت می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار یونس امیریٰ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (30 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، گفت: برجسته ‌ترین عملیات نیروهای مسلح ایران فتح خرمشهر در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است.

سردار امیری با بیان این که فتح خرمشهر، کمر شرق و غرب را شکست، افزود: حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس است که در تاریخ دفاع یک ملت برای همیشه ثبت می ‌شود.

وی با اشاره به این که نصرت الهی موجب موفقیت در این عملیات شد، اظهار داشت: این حماسه هویت ملی و دینی جامعه را مشخص کرده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژگی‌ های این عملیات اشاره و عنوان کرد: خرمشهر یک دژ نفوذ ناپذیر شده بود اما شکسته شد تا نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس و طول تاریخ باشد.

امیری با بیان این که خرمشهر از همان آغاز، خونین‌ شهر شده بود تا طلیعت حقیقت از افق غربت و مظلومیت رزم‌ آوران و بسیجیان غرقه در خون ظاهر شود، گفت: برای پاسداشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب صبحگاه مشترک با حضور مسئولان استانی برگزار و در پی آن پروژه ‌های عمرانی در سطح استان افتتاح خواهند شد.
پایان پیام/

کد خبر 369318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha