برگزاری دوره های آموزشی در حوزه هنری استان مرکزی

خبرگزاری شبستان:‌ سرپرست حوزه هنری استان مرکزی گفت:‌ دوره های آموزشی ادبیات کودک، کارگاه های نمایشنامه نویسی و آموزش بازیگری در این حوزه برگزار می شود.

رضا میرزایی،‌ سرپرست حوزه هنری استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دوره های آموزشی مبانی ادبیات کودک و نوجوان در حوزه هنری استان مرکزی با همکاری انجمن قلم ایران با حضور استادان مطرح کشوری برگزار می شود.


وی به برگزاری کارگاه آموزشی 6 ماهه نمایشنامه نویسی با عنوان "گنجینه" اشاره کرد و افزود: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی در راستای اهداف کلان خود در خصوص ارتقای سطح علمی و عملی هنرمندان متعهد با در نظر گرفتن پتانسیل موجود و دعوت از استادان مطرح عرصه نمایشنامه نویسی و همچنین نمایشنامه نویسان بومی استان، اقدام به برگزاری این کارگاه ها کرده است.


میرزایی ادامه داد: پیمودن مسیر اصولی و علمی از ایده تا نمایشنامه و در نهایت چاپ و نشر مجموعه نمایشنامه از اهداف اصلی برگزاری کارگاه گنجینه است.


وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی بازیگری در روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود، اضافه کرد: نخستین جلسه کارگاه آموزشی بازیگری نیز با عنوان کارگاه نمایش "تجربه جوان" در سال 93 در محل حوزه هنری استان مرکزی با تشریح چگونگی جذب و پرورش هنرمندان جوان تشکیل شد.


سرپرست حوزه هنری استان مرکزی اظهار کرد: در نهایت به شرکت کنندگان در هر دوره آموزشی گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 369454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha