بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

خبرگزاری شبستان:در بیانیه سپاه عاشورا آمده است: در راستای شعار سال، گام برخواهیم داشت و با اتکا به ظرفیت‌های موجود در مجموعه سپاه و بسیج نقش اساسی در گشودن گره‌های کور اقتصادی و فرهنگی ایفا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، سپاه عاشورا آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر بیانیه ای را صادر کرد.

 

در ابتدای این بیانیه آمده است: سوم خرداد یادآور جان ‌فشانی‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری دلاورمردانی است که فارغ از دنیا و مافیها، دل به دریای عشق حضرت روح‌الله... زدند و در دفاع از حریم ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران سر از پا نشناخته و در صیانت از مرزهای جغرافیای و معنوی ایران اسلامی لحظه‌ای درنگ نکردند و درنهایت پرچم فتح و ظفر را بر فراز قله‌های تاریخ به اهتزاز درآوردند.


سوم خرداد مظهر الطاف خفیه الهی بود که شامل حال شیرمردانی گشت که با دست‌خالی و بادلی سرشار از عشق به ولایت در نبردی نابرابر با مظاهر کفر و ستم یعنی استکبار جهانی تا بُن دندان مسلح، شرکت جستند و بنا به سنت الهی که فرمود: «اِن تَنصُروا ا... یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم»، نصرت الهی نازل‌شده و خرمشهر، شهر خون و شهادت خارج از محاسبات و معادلات مادّی دشمنان، آزاد شد.


سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است و امروز هم بایستی دولت‌ مردان ایران اسلامی با الهام از سوم خرداد با نصب‌العین قرار دادن منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راستای احقاق حقوق ملت ایران در حوزه انرژی هسته‌ای گام برداشته و با مقاومت و پایداری تمام در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی استکبار جهانی بایستند و سوم خردادی دیگر همراه با نصرت الهی خلق کنند.


اینک سپاه عاشورا در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن عرض تبریک این روز خجسته بر تمامی رزمندگان غیور و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که با عزم و اراده آهنین، دوشادوش سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و در رأس آن‌ ها در دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه لحظه‌ای غفلت نورزیده و با تبعیت از اوامر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت‌برکاته) در تحقق منویات معظم له در راستای شعار سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برخواهیم داشت و با اتکا به ظرفیت‌های موجود در مجموعه سپاه و بسیج نقش اساسی در گشودن گره‌های کور اقتصادی و فرهنگی ایفاء خواهیم کرد و علی‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی، داغ حسرت سازش و تسلیم ملت غیور ایران اسلامی را بر دل استکبار جهانی خواهیم گذاشت؛ چرا که ما وارثان سوم خردادیم و چنانکه در دفاع مقدس به استکبار جهانی باج ندادیم، امروز نیز نخواهیم داد. انشاءالله

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 369705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha