ویژه برنامه "حماسه فتح" در خنداب برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: ‌مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دهسد مسجد صاحب الزمان(عج) از توابع خنداب از برگزاری ویژه برنامه ای با عنوان" حماسه فتح" در این مسجد خبر داد.

موسی میرزایی، ‌مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دهسد مسجد صاحب الزمان(عج) از توابع خنداب ضمن تبریک به مناسبت سالروز غرور آفرین آزادسازی خرمشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ویژه برنامه آزاسازی خرمشهر با عنوان" حماسه فتح" فردا(2خرداد) در مسجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این مراسم به نحوی یادمان شهدای روستای دهسد نیز است افزود: نمایشگاهی از تصاویر و وصایای 17 شهید گلگون کفن این روستا در حاشیه این مراسم دایر شده است.


میرزایی به بیان خاطره گویی یکی از رزمندگان عملیات بیت المقدس اشاره کرد و ادامه داد: امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج)‌طی سخنانی به تشریح عملیات بیت المقدس و رشادت های رزمندگان در آزادسازی خرمشهری و مقاومت در برابر دشمن بعثی می پردازد.


‌مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دهسد مسجد صاحب الزمان(عج) از توابع خنداب گفت: تجلیل از خانواده های شهدا روستای دهسد، پخش نماهنگی از فتح خرمشهر و پخش یک فیلم از دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم است.


پایان پیام/
 

کد خبر 369815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha