برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوع سوم خرداد در مدارس همدان

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان، از برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء نویسی با موضوع سوم خرداد در مدارس همدان خبرداد.

مصطفی خزائی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان، به خبرنگارشبستان گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز سوم خرداد در مناطق 19 گانه مدارس همدان مسابقه نقاشی و انشاء نویسی برگزار می شود.
 

وی افزود: پخش سرودهای انقلابی، استفاده از بیانات امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده های شهدا و اعزام راویان در مدارس از مهم ترین برنامه های سوم خرداد است.
 

اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
وی همچنین با اشاره به برنامه های خود در سالروز رحلت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور فرهنگیان و دانش آموزان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و کوهپیمایی از اهم برنامه های 14 و 15 خرداد است.
 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره)، گفت: همچنین در این مراسم فرهنگیان حضور بهم می رسانند.
 

خزائی، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز، مرهون خون شهداء، رشادت ها و جانبازی رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.
 

وی درج عبارات و جملات با موضوع فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بر سربرگ مکاتبات اداری و اوراق امتحانی دانش آموزان، برپایی ایستگاه صلواتی در واحدهای اداری و آموزشی را از برنامه های این مناسبت عنوان کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 369726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha