اردوهای هجرت 3 در راستای ارزش های انقلاب اسلامی، امید آفرین است

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت: حضور نیروهای بسیج سازندگی در شهر و روستا و مناطق محروم بسیار امید آفرین و آرامش بخش و تحول زاست و اردوهای هجرت 3 در راستای اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: اردوهای هجرت و بسیج سازندگی برخاسته از دو ارگان انقلابی جهاد سازندگی و بسیج مستضعفین هستند.

 

زرگرپور با اشاره به جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص بحث اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: طرح هجرت 3 می تواند اوقات فراغت دانش آموزان را به سلامت پر کند.

 

استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیریت استان حمایت صد در صدی از این طرح فرهنگی و عمرانی را خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه این طرح بخشی از وظایف مدیریت استان را برعهده دارد، افزود: اردوهای هجرت 3 دربرگیرنده ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 

وی در ادامه افزود: اعزام نیروهای بسیج به مناطق محروم از طرح های اوایل انقلاب بوده است و خوشبختانه این طرح همچنان درسازمان بسیج سازندگی ادامه یافته است و این نشان از اقدامات بزرگ و ارزنده این سازمان است.

 

استاندار اصفهان، انجام کارهای با ارزش با حداقل هزینه را ارزنده خواند و افزود: این اقدامات به ویژه درمناطقی که با مشکل خشکسالی مواجه شده اند و یا مناطق محروم هستند، ارزشمند است.

 

وی حضور نیروهای بسیج سازندگی در شهر و روستا و یا مناطق محروم را امید آفرین و آرامش بخش و تحول زا عنوان کرد و  با بیان اینکه این طرح مصداق عینی مدیریت جهادسازندگی و 8 سال دفاع مقدس است، از همه  دستگاه های اجرایی خواست که با این طرح همکاری داشته باشند.

 

استاندار اصفهان افزود: کارکردن در این مقوله علاوه بر ایجاد رضایتمندی مردم و عمران و آبادانی می تواند موجب اجر اخروی نیز باشد.

 

رسول یاحی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه تغییر نگرش در بسیج سازندگی را مهم دانست و افزود: با بهره مندی از مدیریت جهادی و تقویت اقتصاد دانش بنیان می توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

 

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری نیز اجرای این طرح ها را زمینه ساز افزایش اعتماد به نفس در جوان ها دانست و گفت: این امر علاوه بر افزایش آموزش مهارت در جوانان، جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 

وی نظارت دستگاه های اجرایی بر فعالیت های بازاریابی برای این امر را خواستار شد.

 

گفتنی است در این جلسه، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) و همچنین فرمانده سازمان بسیج سازندگی، گزارشی از گروه های جهادی سازماندهی شده جهت اعزام به مناطق محروم، طرح های اقتصاد مقاومتی با استفاده از توانمندی های بومی محلی و راه اندازی واحدهای پرورش مرغ بومی، دام سبک و سنگین، استخرهای پرورش ماهی، کشت زعفران و تسهیلات قرض الحسنه را به جلسه ارائه کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 369801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha