فضاهای فرهنگی و مجتمع های قرآنی در شهرستان سمنان کم است

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان از کمبود فضاهای فرهنگی و مجتمع های قرآنی در شهرستان سمنان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، از تلاش های گسترده مسوولان نیروی انتظامی در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی قدردانی کرد.


وی از کمبود فضاهای فرهنگی و مجتمع های قرآنی در شهرستان سمنان که به شهر اخلاق مشهور است انتقاد کرد و توجه بیشتر مسوولان دستگاههای متولی را برای ساخت این گونه مراکز خواستار شد.


فرمانده انتظامی استان سمنان دراین دیداربا بیان اینکه سمنان از استانهای برتر کشور در کمک به توسعه مساجد در ناجا است گفت:در اطراف خانه های سازمانی نیروی انتظامی در سمنان مسجد ساخته می شود.


سردارمحمدرضا میرزایی ،با اشاره به ساخت مسجد دراطراف خانه های انتظامی گفت: در آینده ای نزدیک این مسجد افتتاح می شود.


وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وظیفه ای همگانی است و مختص به پلیس نیست.

 

میرزایی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را اهداف قیام عاشورایی امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: باید آموزش های لازم به آحاد جامعه به ویژه به ضابطان رسمی ارایه شود.


فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک کار نرم فرهنگی و دارای اهمیت خاص در جامعه است.


میرزایی ادامه داد: اگر فرهنگ عمومی و فرهنگ مدنی افراد جامعه افزایش یابد؛ شاهد کاهش آسیب های اجتماعی درسطح جامعه خواهیم بود.


حجت الاسلام معصوم منصورسمایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این نشست، اقدامات صورت گرفته در تجهیز نمازخانه ها در یگان های انتظامی این استان را تشریح کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 369859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha