آزادسازی خرمشهر؛ فصل مهمی در تاریخ دفاع مقدس است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با تیریک سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر؛ فصل مهمی در تاریخ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام علی رضایی امروز (2 خرداد) در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه آگاهی و بصیرت است، تصریح کرد: لذا نمازگزاران بایستی بدانند که امروز جوانان در معرض آماجی از توطئه ها و فتنه های دشمنان قراردارند.

 

وی ترویج و جذب جوانان به سمت عرفان های کاذب را یکی از این توطئه ها و دسیسه های دشمن ذکر و تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار فرقه عرفان کاذب در سطح دنیا وجود دارد که از این تعداد یک هزار فرقه در ایران فعال هستند.

 

امام جمعه بیرجند با تاکید براینکه دشمنان عرصه فرهنگی در این زمینه از شعارهای فریب دهنده با محوریت شاد زیستن سوء استفاده می کنند، ادامه داد: صرف شاد زیستن نه تنها عیبی ندارد بلکه در دستورات اسلام به شاد بودن تاکید شده است.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه عرفان واقعی، شادی واقعی را برای انسان به ارمغان می آورد، تصریح کرد: انسان متعبد و خداپرست با اطاعت از دستورات الهی آرامش و شادی حقیقی را بدست می آورد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به مناسبت های هفته و سوم خرداد سالروز آزدسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: فتح خرمشهر با عملیات بیت المقدس فصل مهمی در تاریخ دفاع مقدس است که مقاومت و ایثار رزمندگان و جوانان کشور را به تمام دنیا نشان داد.

 

حجت الاسلام رضایی روز نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانی، افتتاح مجلس شورای اسلامی، شهادت امام موسی الکاظم(علیه السلام) و بعثت پیامبر اکرم(ص) را از دیگر مناسبت های هفته آینده عنوان کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت حاکم برجهان و اختلاف بین مخالفان مسلح دولت سوریه، نفرت روز افزون از رژیم صهیونیستی و .. تاکید کرد: اینها همه نشانه برای جهانی شدن ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت جهانی اسلام است.

 

پایان پیام/

کد خبر 370005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha