آشنا کردن نسل امروز با اندیشه های امام(ره) ضروری است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنقر گفت: نصب کلمات و جملات حضرت امام (ره) در مناسبت های مختلف بخصوص در ایام ارتحال ایشان در مدارس برای آشنایی بیشتر نسل امروز با اندیشه های امام (ره) ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه سنقر کلیایی، در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در خصوص ارزشمند بودن سواد و سوادآموزی، گفت: سواد ارزش ذاتی دارد و برای اطلاع رسانی کامل و جامع در بین همه اصناف و افراد باید صورت گیرد.

 

سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی، هم با بیان اینکه شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که برخی از شهروندان بی سواد باشند، گفت: برنامه ریزی برای افراد بی سواد به تفکیک گروه های سنی مختلف لازم و ضروری است.

 

منوچهر پروینی افزود: دایره مشارکت در امر سوادآموزی نباید به ادارات محدود شود، بلکه سازمان های مردم نهاد، هیات های مذهبی و سایر گروه ها هم بایستی در این امر مهم شرکت داده شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنقر، وی گفت: بیش از 95 درصد مردم سنقروکلیایی باسواد هستند و تلاش برای باسواد کردن بی سوادان در دستور کار قرار گرفته است.

 

مشارکت دادن تمام سازمان های مردم نهاد در طرح سواد آموزی، هماهنگی ادارات ذیربط در اجرای طرح سواد آموزی با برگزاری جلسات، افزایش تعداد مدارس هیات امنایی با هدف ارتقا سطح آموزش و پرورش و اطلاع رسانی در خصوص نحوه هزینه کردن شهریه دریافتی در مدارس هیات امنایی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 370051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha