سالروز فتح خرمشهر فرصتی برای بازخوانی حماسه یک ملت درگذر تاریخ است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای بازخوانی حماسه بزرگ یک ملت درگذر تاریخ است.

حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت شهرستان ساری امروز(3 خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید بر مردمی بودن برنامه‌های بزرگداشت یوم الله سوم خرداد، خاطرنشان کرد: با حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و همسویی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ بتوان در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، در میان نسل حاضر تاثیرگذار بود.

 

وی با بیان اینکه سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای بازخوانی حماسه بزرگ یک ملت درگذر تاریخ است، افزود: تدوین برنامه های مدون و سازمان یافته می تواند گامی موثر در راستای بهتر برگزار کردن این مراسم باشکوه و به یادماندنی باشد.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه نسل جدید امروز ما تشنه آموختن هستند، اذعان کرد: باید برای برگزاری مراسمات خاص از حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان نهایت بهره را برد.

 

این مسئول با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب اظهار کرد: نقش رسانه ها و مطبوعات در مدیریت جهادی مهمترین و کارآمدترین سلاح در برار ناملایمات دشمن است و از این طریق باید به حفظ نوامیس و جوانانمان بپردازیم.

 

 

امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان این نکته که فتح خرمشهر، با تلاش‌های شبانه روزی همه اقشار جامعه و در سطح بالاتر با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و زحمات فراوان یگان های عمل کننده مازندران دست یافتنی شد، گفت: با برنامه‌ریزی درست، باید وارد فعالیت‌های عمیق‌تر و جریان‌ساز شویم.

 

وی نقش دانشگاهها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را در برابر تهاجمات فرهنگی غرب مثمرثمر و با ارزش اعلام و اظهار کرد: نسل جدید انقلاب باید از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان انقلاب با خبر شوند و انتقال این مفاهیم به نسل سه و چهار انقلاب اساسی و حیاتی است.

 

حجت الاسلام قاسمی، خواستار برگزاری باشکوه حماسه سوم خرداد در دیار علویان شد و اذعان کرد: باید برنامه های این روز به یادماندنی و پرمغز باشد.

 

وی،  نقش مسئولان فرهنگی و نهادهای اسلامی را در ترسیم این روز مهم اعلام و ابراز کرد: باید سوم خرداد سال 61 را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.


پایان پیام/

کد خبر 370068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha