سوم خرداد روز استقامت و پایداری ملت ایران

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز حماسه ملی ایران، گفت: سوم خرداد روز استقامت و پایداری ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، سردار عزیز اکبریان، نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز آزادسازی مدارس را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

مبارک باد و هزاران بار مبارک باد بر شما عزیزان و نور چشمان اسلام این فتح و نصر عظیم که با توفیق الهی و ضایعات کم و غنایم بی‌پایان و هزاران اسیر گمراه و مقتولین و آسیب‌دیدگان بدبخت که با فریب و فشار صدام تکریتی، این ابرجنایتکار دهر، به تباهی کشیده شده‌اند، سرافرازانه برای اسلام و میهن عزیز افتخار ابدی به هدیه آورد.

 

سوم خرداد روز استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است .

 

در این روز شهر مقاوم خرمشهر پس از 19 ماه پایداری در عملیات بیت المقدس و با رمز «علی ابن ابیطالب (ع)» ، فتح و پرچم ایران اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد . این روز بزرگ نمادی از افتخارات ، بالندگی ،اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی و اسباب اضطراب و نگرانی آمریکا و قدرت‌های حامی صدام و رژیم بعثی- صهیونیستی عراق را فراهم کرد و این چنین شد که آن پیر فرزانه فرمود :(( خرمشهر را خدا آزاد کرد )).

 

سالروز این لطف الهی و سرنوشت‌ساز باید برای نسل‌ امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین یادآوری شود تا حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی باشد.

 

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا،جانبازان،آزادگان ، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم .

  

پایان پیام/

کد خبر 370071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha