خرمشهر نماد پایداری و مقاومت و اتکال به قدرت لایزال ایزد منان است

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در بیانیه گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر آورده اند: خرمشهر نماد پایداری و مقاومت و اتکال به قدرت لایزال ایزد منان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در بیانیه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل که صبح امروز (3 خرداد)به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر صادر شد، تاکید شده است: شکوه و عظمت این جهاد ماندگار در سایه پایداری و ایمان و اعتقاد عمیق به آیات الهی تجلی کرده است. جهان معاصر باید به این سؤال مهم پاسخگو باشد که چگونه ملتی مستضعف و رنج دیده در مقابل همه دنیای استکبار و ترفندهای پوچ آن ها ایستادگی کرد و نه تنها عقب ننشست بلکه پیروزمندانه کاخ ظلم و استبداد را در هم شکست و موجب عبرتی برای همه استعمارگران و ایادی پوشالی آنان و امیدی در دل و جان ملت های مظلوم مستضعف گردید سربازان غیور و باایمان ما با لبیک گویی به ندای پیر، مراد و امام خود که فرمود: خرمشهر باید آزاد گردد.


در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: هوشیارانه و با اخذ تصمیمی بزرگ همه شاخص ها و معیارهای نظامی دنیاطلبان را به عقب زدند و با عزمی راسخ و قدمی استوار و اعتمادی عمیق وارد عرصه عملیات بزرگ بیت المقدس شدند و همه قدرت های ننگین جهان را که تصور می کردند غیور مردان سپاه ایران اسلامی هرگز توان ورود و حمله برای آزادسازی خونین شهر خرمشهر قهرمان را ندارند حیرت زده و سراسیمه کردند. آری هرجا مقاومت و پایداری برای خدا باشد نصرت الهی نیز با آن همراه است و فتح و پیروزی را به ارمغان می آورد.


ادامه این بیانیه خاطر نشان کرد: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز عملیات پرافتخار بیت المقدس و فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی اعلام می داریم که تا آخرین قطره خون در برابر همه مستکبران و زیاده خواهان جهان ایستاده ایم و با تبعیت کامل از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) میراث عظیم الشأن پیرجماران آن یار سفرکرده به معراج را نگه می داریم و از همه مسئولان نظام می خواهیم با یکپارچگی و وحدت و عمل به منویات رهبری معظم در راستای توسعه و پیشرفت کشور و انقلاب عزیزمان کوشا باشند و از دشمنی دشمنان قسم خورده غفلت نکرده و با هوشیاری و دقت امید مستضعفان جهان را مضاعف و بیم و ترس دشمنان را بیشتر کنند.


در بخش دیگری از این بیانیه با اعلام اینکه خودباوری و بسترسازی لازم برای بهره مندی و برخورداری از توان و ظرفیت های جوانان غیور و ولایی کشور زمینه تحقق اقتصادی پویا، فرهنگی متعالی، سیاستی عزتمندانه و اجتماعی اسلامی را با عزمی ملی و مدیریتی جهادی کنند، آمده است: ضمن تشکر از زحمات و خدمات گروه مذاکره کنندگان هسته ای می خواهیم همواره گوش به فرمان رهبری معظم نموده و با هوشیاری و بصیرت ضمن تحقق حقوق کامل فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان انگیزه ها، نیات و اهداف شوم استکبار و ایادی آن را به دنیا اثبات کنند. بدانند که رهبری و مردم شهید پرور ایران اسلامی همواره تکیه گاه و پشتیبان ایشان بوده و هستند و مبادا حرکت عظیمی که با خون های آلاله های سرخ خمینی(ره) آبیاری شده با غفلت و عدم شناخت و بصیرت متوقف و تضعیف گردد.


پایان پیام/

 

کد خبر 370159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha