20 ایستگاه صلواتی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) برپا می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) بیش از 20 ایستگاه فرهنگی و صلواتی در سراسر استان اردبیل با همکاری کانون های فعال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز (3 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: شخصیت و درایت امام موسی کاظم(ع) در علم، تواضع، مکارم اخلاق، سخاوت و بخشندگی مثال زدنی بود و سالروز شهادت آن حضرت بهانه ای است که ارادتمندان ایشان با تکریم و تبیین ابعاد شخصیتی این امام(ع) جامعه را با اهداف والای آن حضرت آشنا کنند.


وی، با اعلام اینکه بیش از 20 ایستگاه فرهنگی و صلواتی در سراسر استان برپا خواهد شد، افزود: مردم استقبال خوبی از ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در مناسبت های مختلف دارند و این کانون های فعال را در این مناسبت ها مشتاق می کند تا ایستگاه های فرهنگی و صلواتی متنوعی را برپا کنند.


سقا، با اشاره به اینکه تلاش داریم در کنار ایستگاه های صلواتی فعالیت های فرهنگی داشته باشیم، تصریح کرد: در این روز تلاش داریم تا ویژگی های اخلاقی شخصیتی آن حضرت را در قالب های گوناگون و به ویژه در قالب هنر در اختیار علاقمندان قرار دهیم.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات فرهنگی از عمده فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواهد بود، یادآور شد: تولید بروشور، نشریات، ارائه خدمت بلوتوث ویژه این روز ، سخنرانی، برگزاری مراسم ها و سوگواری های و برپای دسته جات عزاداری، پرسش و پاسخ از دیگر برنامه گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 370217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha