اخبار کوتاه به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت،‌ مسجد موسی بن جعفر(ع) دلیجان از برگزاری مراسم سوگواری امام موسی کاظم (ع) در مسجد خبر داد.

علیرضا شبانی، مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت،‌ مسجد موسی بن جعفر(ع) دلیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ به مناسبت شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) مراسم بزرگداشتی امشب(4خرداد) در مسجد برگزار می شود.
 

وی افزود:‌ در این مراسم حجت الاسلام نجفی به بیان سخنرانی در خصوص زندگی و شخصیت این امام بزرگوار و حمید رضا نوروزی به مداحی می پردازند.


شبانی ادامه داد:‌ این مراسم به همت کانون ولایت و با حضور دوستداران ائمه اطهار(ع) و نمازگزاران پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
××××××××
 

حرم مطهر امامزاده محمد عابد(ع) اراک عزا دار شد
  

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در شب شهادت امام موسی کاظم(ع) پدر بزرگوار امامزاده محمد عابد(ع)، آستان مقدس‌ این امامزاده بزرگوار با حضور دستجات سینه زنی و هیئات عزاداری به سوگ نشست.
 

در این مراسم که خادمین فرهنگی و افتخاری آستان مقدس، دوستداران و عاشقان خاندان نبوت حضور داشتند، حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی به سخنرانی در خصوص سیره و زندگانی امام موسی بن جعفر(ع) پرداخت.
 

همچنین،‌ حاج علیرضا مرادی، رضا عابدینی و محمد صدری نیز به مداحی در سوگ شهادت امام موسی کاظم (ع) پدر امام رضا(ع) و محمد عابد پرداختند.
 

لازم به ذکر است، امامزاده محمد عابد(ع) برادر امام رضا (ع) در روستای مشهد میقان در پنج کیلومتری اراک قرار دارد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 370646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha