ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: این ویژه برنامه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با مرکزیت رواق بزرگ امام خمینی(ره) و با حضور هزاران نفر از عزاداران که برای عرض تسلیت به محضر فرزند بزرگوارشان امام رئوف(ع) مشرف می شوند، برگزار خواهد شد.


وی زمان برگزاری این ویژه برنامه را بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت 18:30 تا 21 عنوان کرد و افزود: حجت ‌الاسلام و‌المسلمین ثمری در این مراسم به تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام موسی کاظم (ع) می‌پردازد.


حسینی با اشاره به اقامه عزا در روز شهادت این امام بزرگوار، بیان داشت: در این مراسم آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و حجت الاسلام کاظم صدیقی قبل و بعد از نمازظهر و عصر در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی، به بیان سیره و زندگانی و فضایل و مناقب امام موسی کاظم(ع) می پردازند.


وی با بیان اینکه مرثیه سرایان و ذاکران اهل بیت(ع) در سوگ این عزای عظما به مرثیه‌سرایی می‌پردازد، خاطرنشان کرد: در این مراسم زیارت رجبیه و امین الله نیز قرائت می‌شود.


گفتنی است، مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) در 3 و 4 خرداد ماه سال جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 370280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha