آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها در گیلان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی از روز اول خردادماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در مدارس دوره اول ابتدایی استان گیلان خبرداد.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه ثبت نام پایه اول ابتدایی از روز اول خردادماه سال‌جاری همزمان با سراسر کشور در مدارس دوره اول ابتدایی استان گیلان آغاز شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: ثبت نام در پایه اول دوره ابتدایی از اول خرداد ماه 93 همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس دوره ابتدایی آغاز شده و در سایر پایه‌ها از تاریخ 17 خرداد ماه شروع و تا تاریخ 18 تیر ماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل وزارتی، دریافت هر گونه وجه و اخذ تعهد مالی به استثناء وجوه مربوطه به بیمه و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس ممنوع است، افزود: این امر به مدیران مدارس ابلاغ شده است و با ارسال پوستر و نصب بنر در محل ثبت نام مدارس تلاش شده است تا اولیاء در جریان این امر قرار گیرند.

 

حاجتی تصریح کرد: در ارتباط آغاز به کار پایگاه‌های همگانی سنجش پایه اول ابتدایی در استان گیلان، با هماهنگی‌های به عمل آمده در سطح استان 30 پایگاه مشخص شده که کار سنجش را از اول تیر ماه تا پایان شهریور ماه 93 انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: ستاد نظارت ثبت نام در تمامی ادارات تابعه و ستاد مرکزی مستقر بوده و پاسخگوی بررسی شکایات اولیاء می باشند.

 

حاجتی یادآور شد: اولیاء دانش آموزان می توانند جهت کسب اطلاعات و بررسی مشکلات احتمالی در امر ثبت نام با شماره تلفن 01313224876 دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تماس حاصل بگیرند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 370276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha