افتتاح دو طرح ورزشی در مناطق زلزله زده دشتی

خبرگزاری شبستان: با حضور وزیر ورزش و جوانان دو طرح ورزشی در مناطق زلزله زده دشتی به بهره برداری رسید.

به گزارشخبرگزاری شبستان از بوشهر، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان استان بوشهر، ظهر امروز (3 خرداد)، در آیین افتتاح زمین چمن طبیعی شهر زلزله‌زده شنبه گفت: سالن چند منظوره‌ ورزشی سنا با اعتبار 6 میلیارد و 900 میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی شهر زلزله‌زده شنبه با هشت هزار و 400 متر زیربنا و 6 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

 

وی افزود: سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر 12 سانتی متر مربع از میانگین کشوری بالاتر است و میانگین سرانه فضای کشور 70 سانتی‌متر و استان بوشهر 82 سانتی‌متر است.

 

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن طبیعی شهر زلزله‌زده شنبه تاکید کرد: این زمین ورزشی که اعتبارات آن از محل ستاد حوادث غیرمترقبه تامین شده با زیربنای هشت‌هزار و 400 متر ساخته شده است.

 

گودرزی در مورد برنامه وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش های همگانی بیان داشت: بیش از 20 درصد بودجه ورزش کشور در سال جاری به ورزش های همگانی اختصاص خواهد یافت که این مهم حکایت از اهتمام این وزارت به ورزش های همگانی است.

 

وزیر ورزش و جوانان صبح روز شنبه برای افتتاح پنج طرح ورزشی و بازدید از پروژه های مهم ورزشی در دست اجرا در استان بوشهر به این استان سفر کرده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 370315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha