مردم، بزرگترین حامیان اجرای طرح تحول نظام سلامت هستند

خبرگزاری شبستان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، همراهی کلیه ارگان ها به ویژه حمایت مردم را از عوامل موفقیت طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

 دکتر اکبر سلیمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز"3خرداد" به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، گفت: ضمن نظارت دقیق و مستمر مسئولان بر نحوه اجرای طرح در مراکز درمانی، مردم نیز باید با انتقال پیشنهادات و گزارش موارد تخلف دانشگاه را یاری کنند.


وی بر لزوم توجیح و آشنایی همه پرسنل بیمارستان ها نسبت به زوایای طرح تاکید کرد و افزود: نظارت و برخورد با تخلفات و برخورداری مردم از خدمات طرح،‌ موجب جلب اعتماد مردم و افزایش رضایتمندی آنان می شود.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با بیان اینکه هفته سلامت نمادی برای ترویج برنامه های مربوط به ارتقای سلامت در سطح جامعه و شهرستان است، گفت: پیشگیری و خودمراقبتی بهترین راه برای جلوگیری از بروز بیماری هاست.

 

دکتر اکبر سلیمانی افزود: خودمراقبتی فعالیتی آگاهانه و داوطلبانه است که منجر به حفظ ،تامین و ارتقای سلامت افراد جامعه می شود.


وی تصریح کرد: هفته سلامت نمادی برای ترویج برنامه های مربوط به ارتقای سلامت در سطح دانشگاه و جامعه می باشد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، خودمراقبتی را فعالیتی آگاهانه و داوطلبانه برشمرد و گفت: خودمراقبتی منجر به حفظ، تامین و ارتقای سلامت می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 370361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha