دولت به دنبال برداشتن گام های عملی در عرصه سلامت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تفاهم نامه ای که سال گذشته بین شهرداری و وزارت بهداشت به امضا رسید، گفت:دولت به دنبال برداشتن گام های عملی با شهرداری تهران در عرصه سلامت پایتخت نشینان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تفاهم نامه ای که سال گذشته بین شهرداری و وزارت بهداشت به امضاء رسید، گفت: دولت به دنبال برداشتن گام های عملی با شهرداری تهران در عرصه سلامت پایتخت نشینان است.


دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به اینکه در راستای امضای تفاهم نامه چه اقداماتی در عرصه سیاست گذاری در حوزه سلامت شهروندان تهرانی رخ می دهد، گفت: پایان سال گذشته این تفاهم نامه به امضا رسیده و در راستای آن در تلاش هستیم که با برگزاری جلسات بین مدیران شهری و روسای دانشگاه های علوم پزشکی ، گام های عملی در سطح شهر تهران در حوزه سلامت شهروندان برداشته شود.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت جمع آوری زباله های بیمارستانی نیز اظهار کرد: به عنوان شهروند تصور می کردم کار جمع آوری زباله برعهده شرکت های وابسته به شهرداری است.


دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: البته اگر شهرداری در خصوص مدیریت جمع آوری زباله بیمارستانی برنامه توسعه ای داشته باشد، وزارت بهداشت در این زمینه علاقه مند به همکاری و مشارکت با شهرداری تهران است.

 

پایان پیام/

کد خبر 370379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha