پیاده روی ویژه نونهالان به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مراسم پیاده روی ویژه نونهالان به همت کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج)21 خردادماه از محل حسینیه هدایت به طرف مسجد جامع شهرستان ملکان برگزار می شود.

یعقوب شیرمحمدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به برنامه های مهدوی این کانون خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی امام مهدی(عج) شهرستان ملکان، مجری مراسم و جشن های مهدویت و نیمه شعبان در شهرستان ملکان است.


وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها از 16 خرداد ماه تا 23 خرداد ماه برگزار می شود که شامل برنامه ها و جشن ها و مسابقات ویژه نیمه شعبان در سراسر شهر است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان خاطرنشان کرد: برنامه کوهپیمایی همراه با مراسم معنوی دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ملکان در 16 خردادماه برگزار می شود.


وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب ویژه حضرت مهدی(عج) از 18 خردادماه به مدت یک هفته افتتاح می شود که علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.


شیرمحمدی گفت: مسابقه نقاشی نیز مخصوص کودکان و نونهالان روز سه شنبه 20 خردادماه جنب حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار می شود.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان افزود: مراسم پیاده روی ویژه نونهالان نیز از ساعت 10 صبح 21 خردادماه از محل حسینیه هدایت به طرف مسجد جامع ملکان برگزار می شود.


وی برگزاری شب شعر انتظار با حضور شعرای منطقه در مسجد جامع ملکان در 21 خردادماه و مراسم جشن میلاد صاحب الزمان(عج) از ساعت 17 در مقابل دانشگاه پیام نور ملکان را از دیگر برنامه های هفته مهدویت برشمرد.


شیرمحمدی همچنین ابراز داشت: مسابقه حفظ حدیث مهدویت ویژه خواهران از ساعت 9 صبح و ویژه برادران از ساعت 16 روز 22 خردادماه برگزار می شود، مراسم ختم قرآن و صلوات بر تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) در مسجد جامع ملکان نیز از دیگر برنامه های شعبانیه است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان در ادامه تاکید کرد: تمامی هزینه های این برنامه ها توسط خیرین تأمین می شود، کانون فرهنگی امام مهدی(عج) ملکان نیز آماده دریافت کمک های نقدی و معنوی خیرین و علاقمندان است.


وی همچنین اظهار داشت: کانون فرهنگی امام مهدی(عج) شهرستان ملکان از تمامی علاقمندان به مراسم و برنامه های مهدویت دعوت می کند تا در این مراسمات شرکت کرده و همکاری کنند.


شیرمحمدی بر ضرورت برگزاری باشکوه جشن های مهدوی تاکید کرد و گفت: باید با نصب پرچم و یا پارچه رنگی یا چراغانی کوچه و محل ها در حد توان، عشق ، ارادت و علاقه خود را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج) نشان دهیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 370643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha