شرکت بیش از 1800 دانش آموز یزدی در طرح هجرت 3

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر گفت: طرح هجرت 3 با حضور بیش از 1800 دانش آموز در تابستان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرقانعی مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز (4 خرداد) در دومین نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان که در آستانه فصل تابستان در محل سالن شهید ساداتی برگزار شد از شرکت بیش از یک هزار و 800 نفر در قالب اردوهای 10 روزه در طرح هجرت 3 خبر داد.


وی در تبیین اهداف اجرای طرح هجرت 3 در استان گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به بحث اشتغال، ارائه آموزش های فنی و محرومیت زدایی از مناطق محروم با بهره گیری از توان اقشار مختلف از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.


قانعی افزود: در سال گذشته یک هزار و 878 دانش آموز در 155 مدرسه در دوره های 10 روزه این طرح شرکت کردند.


وی رنگ آمیزی 12 هزار و 249 متر مربع از ساختمان مدارس، هشت هزار و 235 مورد تعمیر میز و صندلی و زیباسازی و دیوار نویسی بیش از 2 هزار متر مربع را از دستاوردهای اجرای این طرح در سال گذشته دانست و اظهار داشت: برگزاری 71 کلاس، زمینه ارائه خدمات به 931 نفر در مناطق محروم و بهره مندی از توان فرهنگیان و دانشجویان برای کلاس های تقویتی – جبرانی و مشاوره ای از دیگر خدمات خدمات ارائه شده در این طرح بوده است.


مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد بر ضرورت عرصه یابی در مدارس برای بهره مندی از مشارکت دانش آموزی، تأکید کرد و گفت: استفاده از توان خیرین و اولیای دانش آموزان و همراهی نوسازی در این زمینه یک ضرورت است.


محمد اسلامی فرمانده بسیج دانش آموزی استان نیز در این نشست، از برگزاری صد در صدی اردوهای طرح ولایت در سال قبل خبر داد و افزود: در تابستان 93 نیز زمینه ی برگزاری اردوهای طرح ولایت با حضور 350 نفر از دانش آموزان فراهم شده است.


اسلامی افزود: این اردوها از 25 لغایت 29 مرداد برای برادران و از اول لغایت پنجم شهریور ماه برای خواهران برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 370717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha