تدوین مجموعه ای در جهت معرفی شهدای معلم یک ضرورت است

خبرگزاری شبستان:مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تهیه و تدوین مجموعه ای در جهت معرفی زندگینامه و وصیتنامه شهدای معلم یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ظهر امروز (4 خرداد) در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان که در محل سالن شهید ساداتی برگزار شد ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری های شهدا به خصوص 124 شهید گرانقدر معلم و یک هزار دانش آموز شهید گفت: تهیه و تدوین مجموعه ای برای معرفی زندگینامه و وصیتنامه این شهدای والامقام یک ضرورت است .


از تشکّل های دانش آموزی به ویژه سازمان دانش آموزی استان ، خواست این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند و با ایجاد کار گروهی، از توان سایر تشکّل ها برای تدوین این مجموعه بهره گیرند.


شیرزاد با شاره به اجرای طرح تربیت مهدوی در سطح مدارس استان گفت: باید برنامه ریزی و پرهیز از موازی کاری ها، زمینه اجرای هر چه بهتر این طرح در مدارس استان، فراهم شود.

 

محمد دهقانپور فرمانده بسیج فرهنگیان استان نیز در این نشست با اشاره به فرا رسیدن 25 سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد از اعزام 70 نفر از فرهنگیان برای شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت : به همین مناسبت یک برنامه بزرگداشت همراه با دعای کمیل در حسینیه آیت الله خامنه ای، برنامه ریزی شده است.

 

دهقان پور برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آثار سوء ماهواره را از برنامه های بسیج فرهنگیان استان دانست و افزود: این دوره آموزشی برای معلمان و خانواده ها برگزار می شود .
 

 

پایان پیام/

کد خبر 370726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha