اولویت دستگاه های فرهنگی باید تولید محتوا در حوزه رضوی باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: تهیه و تولید محتوا در حوزه رضوی باید از اولویت های دستگاه های فرهنگی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد ، حبیب ایل بیگی مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران بعد از ظهر امروز (4 خرداد) دردومین نشست کارگروه سینمایی دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد با گلایه از وضعیت نامناسب محتوایی جشنواره رضوی برای هنرجویان سینمای کشور گفت: جهت بهبود این شرایط باید تهیه و تولید محتوا در حوزه فرهنگ رضوی در اولویت دستگاه های فرهنگی کشور قرار گیرد.


وی با اشاره به جایگاه ویژه صدا و سیما در بسط و گسترش فرهنگ رضوی اظهار داشت: صداو سیما با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار دارد باید بیش از این در حوزه فرهنگ رضوی وارد عمل شود.


ایل بیگی برلزوم استفاده ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی از پتانسیل های موجود در انجمن سینمای جوان در استان ها تاکید کرد و افزود:در حال حاضر نیروهای مستعد و متخصصی در انجمن های سینمای جوانان حضوردارند که می توانند در برنامه فرهنگی و هنری از ظرفیت آنها استفاده کرد.


وی با بیان اینکه در سال جاری سه جشنواره با موضوع رضوی در کشور برگزار می شود اظهار داشت: ادارات ارشاد اسلامی استانها حمایت های لازم راباید از هنرجویان انجمن سینمای جوانان استان خود دجهت شرکت در این جشنواره ها اشته باشند.


مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران اظهرا داشت: ارائه یک برنامه کیفی را از اولویت های این مرکز است.


ایل بیگی همچنین پیشنهاد داد که حضور و بهره برداری ازداوران سرشناس در برنامه های سینمایی باعث ارتقاء جشنواره های سینمایی در حوزه رضوی می گردد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 370781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha