افزایش 263 درصدی گردشگری خارجی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افزایش 263 درصدی گردشگران در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (4خرداد) در مراسم رونمایی از سیستم جدید اطلاع رسانی موزه پارس و تجلیل از برترین های حوزه میراث فرهنگی گفت: از این پس گردشگران می توانند در موزه پارس از اینترنت به صورت رایگان استفاده کنند.


این مقام مسئول اضافه کرد: اسکنر کیو آر (QRcode scaner) با دستگاه تلفن همراه، تبلت و رایانه قابل حمل می توانند اطلاعات اشیا درون موزه را دریافت کنند که این مهم در سه مجموعه سعدیه، حافظیه، ارگ و امروز نیز در موزه پارس در اختیار گردشگران قرار می گیرد.


وی با یادآوری این مطلب که این نرم افزار برای تمامی گوشی های تلفن همراه از طریق دستگاه بلوتوث برای گردشگران ارسال می شود، اظهار داشت: حضور استاندار و مجموعه مدیریتی استان در موضوع گردشگری نشانه اهمیت ویژه میراث فرهنگی در استان دارد.


مدیر کل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ورود گردشگران خارجی به شیراز و استان نسبت به زمان مشابه در استان 263 درصد افزایش یافته است.


پایان پیام/

کد خبر 370783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha