بسیجیان با خودسازی، سوم خرداد دیگری در جنگ نرم بیافرینند

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ابراز داشت: جوانان بسیجی با خودسازی، کسب معنویت و اخلاق حسنه، فتوحات دفاع مقدس از جمله فتح خرمشهر را در جنگ نرم استمرار بخشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد علی مختاران در حاشیه برنامه های هفته مقاومت و پیروزی گفت: مهمترین عوامل خلق حماسه سوم خرداد اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین، توکل بر خدا، اخلاص در عمل و حضور پرشور جوانان بود.

 

وی افزود: امروز نیز بسیجیان، با اخلاص و تلاش و اطاعت پذیری از ولایت می توانند راه شهدای دفاع مقدس را ادامه دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در ادامه مسئولیت کنونی بسیجیان نسبت به راه سرخ شهیدان را متذکر شد و اظهار داشت: آگاهی به زمان و داشتن بصیرت کافی نسبت به فرامین مقام معظم رهبری و دغدغه مندی نسبت به بیانات ایشان باید چراغ راه جوانان بسیجی باشد.

 

وی با اشاره به نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در آن سوی دنیا خاطرنشان ساخت: امروز خاکریزهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران کیلومتر از خرمشهر فراتر رفته و پیام انقلاب اسلامی تا قلب امریکا، افریقا و اروپا صادر شده است به طوریکه در سرتاسرجهان با الگو گیری از ملت ایران حرکت های انقلابی در حال شکل گیری است.

 

مختاران در بخش پایانی این گفتگو با اشاره به مضامین شعار سال و پیام نورزوی مقام معظم رهبری ابراز داشت: عزم ملی همان بسیج است و زمانی محقق میشود که روحیه بسیجی در جامعه نهادینه شود.

 

وی خطاب به نیروهای بسیجی گفت: سعی تان بر این باشد که با روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی عزم ملت را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جذب کنند.

 

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به جنگ نرم دشمن تاکید کرد: سعی کنید خودسازی را به حد اعلی رسانده و با ارتقاء معنویت و اخلاق حسنه، خلق حماسه سوم خرداد دیگری را در زمینه فرهنگی و اقتصادی رقم بزنید.

 

پایان پیام/

کد خبر 370905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha