هویت جمعی جانبازان یک پتانسیل اجتماعی برای مقابله با استکبار است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: تشریک مساعی جانبازان پیرامون مسائل اجتماعی افزایش یابد زیرا هویت جمعی جانبازان یک پتانسیل اجتماعی خوبی برای مقابله با تهاجم استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، پیش از ظهر امروز (5 خرداد) در دیدار مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: وظیفه جامعه ادای دین به شهدا و خانواده آنهاست و در طول جنگ نیز شاهد کمک رسانی کشورهای غربی به صدام و تجهیز او بودیم مراقب باشید آن روزها را فراموش نکنیم زیرا این حربه دشمنان اسلام است.


وی، با اشاره به اینکه پس از عراق، کشور آذربایجان جبهه غرب علیه ایران شده است، افزود: قره باغ را بازیچه ای سیاسی قرار داده اند تا اگر ایران دخالت کرد مورد حمله قرار دهند و اگر دخالت نکنیم آن را بهانه ای برای بی اعتنایی ایران نسبت به مسلمانان توسط استکبار نشان دهند.


آیت الله عاملی، با بیان این مطلب که الفبای سیاست جمهوری آذربایجان، ایران ستیزی است، تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست همچون زمان پیامبر، دنیا در ظلمت فرو رفته بود اما حرکت اسلامی ایران موجب بیداری جهان شد.


نماینده ولی فقیه در استان، با اعلام اینکه استکبار با در اختیار داشتن امپراتوری های رسانه ای و نفوذ در سازمان های بین المللی در جهان به فکر زورگویی هستند، خاطر نشان کرد: از دست دادن ترکیب جمعیتی در ایران برای همه خطرناک است که با درایت مقام معظم رهبری این فتنه نیز برملا و خنثی شد.


کشورهای سطله جو در تمرین نسخه برداری از انقلاب اسلامی ایران هستند

امام جمعه اردبیل، با اشاره به اینکه کشورهای سطله جو در تمرین نسخه برداری از انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: کشورهای غربی شخصی همچون بن لادن را معرفی کردند تا در مقابل امام بزرگوار حرفی برای گفتن داشته باشند اما ببینید که بعد از ظهور بن لادن در غرب چه اتفاقاتی افتاد حتی اکنون گروه های جهادی در سوریه به راه انداخته اند تا گروه های جهادی در لبنان را زیر سوال ببرند که این هم جواب عکس داده و این گروه های جهادی کشورهای غربی را تهدید می کنند.


آیت الله عاملی، با اعلام اینکه امام خمینی (ره) با دشمنان خود نیز اخلاص داشت، اظهار کرد: کشورهای استکباری در اسلام ستیزی مهارت پیدا کرده و این نشان از حرکت خطرناک در آینده است و انتظار از جانبازان بسیار ویژه است زیرا جنگ تنها دوران دفاع مقدس نبود و هم اکنون نیز ادامه دارد و گاهی نیروهای خودی به خودی ها شلیک می کنند و این لشکر کفر بذر نفرت را در قلب جوانان می کارند.


وی، با بیان این مطلب که جانبازان نقش سازنده در حرکت های فرهنگی استان ایفا کنند، افزود: شما عزیزان از زبان امام خمینی (ره) صاحب انقلاب محسوب می شوید و امیدواریم در کارهای تشکیلاتی فرهنگی حرکت های منسجمی انجام دهید و تحرکات فرهنگی دشمنان را رصد و شناسایی کنید.


جانبازان سفیران فرهنگی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند

امام جمعه اردبیل، با اشاره به اینکه در هر نقطه از جهان شما جانبازان سفیران فرهنگی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستید، تصریح کرد: در تبیین فلسفه انقلاب کوشا باشید و خانواده های معظم شهدا و جانبازان را مسلح به سلاح فلسفه انقلاب کنید.


نماینده ولی فقیه در استان، در پایان سخنان خود، با اعلام اینکه توجه جامعه به هویت جانبازان ستودنی است، خاطر نشان کرد: تشریک مساعی جانبازان پیرامون مسائل اجتماعی افزایش یابد زیرا هویت جمعی جانبازان یک پتانسیل اجتماعی خوبی برای مقابله با تهاجم استکبار است.


پایان پیام/
 

کد خبر 370978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha