همکاری 2 هزار امدادیار با مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان:مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه دو هزار امدادیار در مسیر خدمت به محرومین با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، گفت: مراکز نیکوکاری استان از ابتدای تشکیل 37هزار نفر را پوشش قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی امروز(5 خرداد) در همایش تجلیل از هیأت عامل مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح نیکوکاری در استان 23 تفاهم نامه با موسسات خیریه منعقد شده است.


سید جواد رضوی افزود: تاکنون از مسیر انعقاد این تفاهم نامه‌ها دو میلیارد و 300 میلیون تومان جذب شده است.


وی به فعالیت گروه‌های جهادی مهمان در استان اشاره کرد و گفت: از این طریق نیز کمیته امداد 500 میلیون تومان به مناطق محروم تزریق کرده است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از ساخت 418 واحد مسکونی توسط ستاد توانمند سازی کمیته امداد خبر داد و ادامه داد: ستاد توانمندسازی به امور فرهنگی، حمایتی، مسکن و درمان مددجویان می‌پردازد.


رضوی با بیان اینکه 19 موسسه نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده است، یادآور شد: برای تجهیز این مراکز یکصد میلیون تومان هزینه شده است.


وی با اشاره به اینکه در ابتدای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری یک میلیارد تومان برای کار خیر جذب شده است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق مراکز و موسسات خیریه دریافت شده است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه دو هزارامدادیار در مسیر خدمت به محرومین با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، گفت: مراکز نیکوکاری استان از ابتدای تشکیل 37 هزار نفر را پوشش داده‌اند.
 

رضوی با اشاره به اینکه باید در خراسان جنوبی 39 مرکز نیکوکاری وجود داشته باشد، افزود: تاکنون 19 مرکز نیکوکاری راه‌اندازی شده است و تا پایان امسال 15 مرکز دیگر نیز راه‌اندازی می‌شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 371098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha