تقویت بنیه فرهنگی و آموزش مهارتهای زندگی بزرگترین رسالت مراکز نیکوکاری

خبرگزاری شبستان:نماینده هیات عامل مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی بزرگترین رسالت مراکز نیکوکاری بعد از کمکهای مالی را کمک به امرآگاهی و تقویت امور و بنیه فرهنگی و آموزش مهارتهای زندگی بر اساس تعالیم دینی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد آذری امروز(5 خرداد) در همایش تجلیل از هیات عامل مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری به عنوان یک مولود با برکت از بطن کمیته امداد و تاکیدات مقام رهبری است.

 

 

وی با اشاره به اینکه نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" بنا بر ضرورت جامعه بوده است، افزود: امروز از بعد اقتصادی مشکل جامعه ما با همه موانع و کمبودها و تحریم‌های ظالمانه که از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است؛ مشکل اقتصادی و نداری نیست بلکه در پس این امر مشکلی به نام "عدم مدیریت صحیح" وجود دارد.

 

 

 

نماینده هیات عامل مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف مراکز نیکوکاری رفع مشکل اقتصادی خانواده‌های نیازمند است، گفت: اگر وضع زندگی بسیاری از افراد دقیقاً مورد بررسی قرار گیرد ملاحظه خواهد شد که مشکل بسیاری از این افراد نداری نیست.

 

 

آذری ادامه داد: این افراد در توازن بین دخل و خرج زندگی دچار مشکل هستند. 

 

وی بزرگترین رسالت مراکز نیکوکاری بعد از کمک‌های مالی را کمک به امر آگاهی و تقویت امور و بنیه فرهنگی و آموزش مهارت‌های زندگی بر اساس تعالیم دینی عنوان کرد.

 

 

نماینده هیات عامل مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی در حوزه امور فرهنگی برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با رویکرد ارتقای سطح آگاهی و نقش خانواده‌ها در تنظیم دخل و خرج زندگی، معرفی خانواده‌های موفق و استفاده از تجربیات آنها و تبیین موضوع قناعت به جامعه هدف را درخواست کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 371134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha