200 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در لرستان فعال می شود

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، از ایجاد 200 پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، امروز(7خرداد) در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش لرستان، گفت: آموزش و پرورش در تلاش است فضای مناسب و مطلوب به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فراهم کند.

و افزود: تاکنون هماهنگی و همکاری های لازم در این خصوص بین نهاد ها و سازمان های مجری غنی سازی اوقات فراغت در جهت بالا بردن کیفیت برنامه ها انجام گرفته است.

یوسفوند، با بیان اینکه بیش از 800مربی به این منظور پیش بینی شده است، اظهار داشت: دانش آموزان تابستان امسال می توانند در رشته های قرآن، عکاسی، خیاطی، مقاله نویسی، قالی بافی، کشتی، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و... ثبت نام کنند.

این مقام مسئول، بیان کرد: امسال پیش بینی می شود حدود 60 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت در 133 پایگاه تابستانی شهری و 67 پایگاه تابستانی روستایی شرکت کنند.

فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، نیز در این جلسه از آمادگی این معاونت در اختصاص سالن ها و اماکن ورزشی به فعالیت های تابستانی خبر داد.


پایان پیام/

 

کد خبر 371231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha