افزایش 50 درصدی کمک به هیئت‌های ورزشی‌

خبرگزاری شبستان: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک به هیئت های ورزشی 50 درصد در سال جاری رشد می یابد و در خصوص قم نیز 4 ‏میلیارد تومان اعتبارات عمرانی فضای ورزشی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مناف هاشمی چهارشنبه شب(7خرداد) در مراسم تجلیل از قهرمانان و حامیان ‏ورزش استان قم که در سالن استانداری قم برگزار شد گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی جوانان در کشور است که در این زمینه برنامه ریزی و فعالیت هایی دارد.


وی گفت: این وزارتخانه تلاش می کند که از آسیب های اجتماعی مربوط به جوانان جلوگیری کند و در راستای رفع مشکلات آنها بکوشد.


هاشمی بیان داشت: مسکن و اشتغال یکی از اولویت های اصلی ماست و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.


معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باید در گسترش ورزش پهلوانی روز به روز تلاش کنیم و ایران در این عرصه نیز جایگاه خوبی دارد که باید در توسعه امکانات این رشته بکوشد.


وی با اشاره به بودجه عمرانی ورزش گفت: تنها هزار میلیارد از 240 هزار میلیارد تومان بودجه کشور سهم اعتبارات جاری و عمرانی وزارت ورزش و جوانان در تهران و استان هاست که باید در این راستا بیشتر اعتبار داده شود.


هاشمی بیان داشت: کمک به هیئت های ورزشی 50 درصد در سال جاری رشد می یابد و در خصوص قم نیز 4 ‏میلیارد تومان اعتبارات عمرانی فضای ورزشی اختصاص خواهد یافت.


وی تصریح کرد: سرانه ورزشی ‏در کشور 80 سانیتمتر مربع است ولی قم از این نظر 40 سانتیمتر عقب مانده که باید با همت و تلاش های صورت گرفته و همچنین استفاده از بخش خصوصی در این راستا گام برداشت.


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ما قول می دهیم که هردرآمدی که از اماکن ورزشی در قم برای وزارت ورزش و جوانان حاصل می شود به طور کامل در اختیار هیئت های ورزشی استان قرار دهیم تا در این زمینه نیز کمک آنها باشد.
پایان پیام/
 

کد خبر 371587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha