جلسات ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری جلسات ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد ویژه طرح آسمانی ها در شهرکرد خبرداد.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز(8خرداد) از برگزاری جلسات ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد ویژه طرح آسمانی ها در شهرکرد خبرداد و ضمن اشاره به اینکه پایگاه های کانون مساجد در هر شهرستان مجریان این طرح هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در شهرکرد گفت: این پایگاه ها باید از هم اکنون نسبت به ثبت نام علاقه مندان شرکت در این طرح اقدام کرده اند.


وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه طرح اوقات فراغت در جلسات ستاد ها ی شهرستانی با کانون های مجری طرح آسمانی ها خبر داد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه برنامه های فرهنگی و طرح آسمانی ها با برنامه ریزی و بهتر برگزار خواهد شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی ، جوانان و نوجوانان نیاز به برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند.


حجت الاسلام یوسفی گفت: تقویت بنیه دینی، سوق دادن جوانان به عرصه های فرهنگی و تفریحات سالم و نهادینه کردن ارزش های نظام اسلامی از مهم ترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی این قشر است.


وی با تاکید بر آموزش محور بودن برنامه‌های اوقات فراغت افزود: آموزش تنها به کتب درسی و به سال تحصیلی محدود نمی شود بلکه باید زمینه آموزش‌های مختلف را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرد تا از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند.


پایان پیام/

کد خبر 371654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha