ورزشکار کردستانی پیاده رویی تا مرقد امام (ره) را آغاز کرد

خبرگزاری شبستان: محمد طالب نیا، ورزشکار کردستان صبح امروز (8 خرداد) پیاده رویی مسیر قروه تا مرقد مطهر امام خمینی (ره)را در راستای تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدا آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، محمد طالب نیا، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر دزج قروه در حاشیه مراسم بدرقه خود گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و سالگرد رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران مسیر 500 کیلومتری قروه تا مرقد مطهر امام راحل (ره) را پیاده روی می کنم. 

وی ادامه داد: پیاده روی این مسیر از امروز از شهرستان قروه آغاز با پیش بینی های انجام شده و برنامه ریزی بعد از یک هفته همزمان با 14 خرداد در مرقد مطهر امام خمینی (ره) خواهم بود. 

طالب نیا، رساندن پیام صلح و دوستی به سراسر کشور و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و شهدا را از اهداف خود از پیاده رویی اعلام کرد. 

مدیر مسئول کانون تخصصی ورزش کردستان، از سال 81 در کانون فرهنگی و هنری دزج قروه در راستای انجام، توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی و ورزشی شروع به فعالیت کرد و تا کنون بارها و بارها با شعار صلح و دوستی و وحدت مسیر شمال تا جنوب را پیاده رویی و غرب تا شرق را رکاب زده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 371725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha