زوج های جوان بجنوردی، مهارت های زندگی را فرا گرفتند

خبرگزاری شبستان: کارگاه آموزشی 'مهارت های زندگی' ویژه زوج های جوان عضو کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای ینگه قلعه شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کارگاه آموزشی 'مهارت های زندگی' ویژه زوج های جوان عضو کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای ینگه قلعه شهرستان بجنورد امروز (9 خرداد) با حضور 25 زوج جوان در محل سالن جلسات آب و فاضلاب خراسان شمالی برگزار شد.

 حسن محمدی، مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای ینگه قلعه شهرستان بجنورد در حاشیه این کارگاه یک روزه، به اهمیت سبک زندگی اسلامی-دینی و ضرورت تشکیل خانواده در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: خانواده نهادی تأثیرگذار در جامعه است چراکه خانواده خوب جامعه را اصلاح و خانواده بد جامعه را به تباهی می کشاند.
وی با بیان اینکه فرزندان، رفتار پدر و مادر خود را الگو قرار داده و از آنها تبعیت می کنند، افزود: این کارگاه حول مسائل و مشکلات مربوط به دوران زندگی مشترک و ارائه راهکارهای عملیاتی و مناسب برخورد با این مسائل برگزار شده است.

در این کارگاه آموزشی "دکتر حمید خوجانی" استاد مشاور مرکز مشاوره بهزیستی بجنورد به بیان راهکارهای مناسب در زندگی زناشویی و تبیین مهارتهای زندگی پرداخت.
گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی یک روزه به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام) روستای ینگه قلعه شهرستان بجنورد برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 371832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha