برگزاری طرح نشاط معنوی اوقاف در مساجد سیستان و بلوچستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: طرح نشاط معنوی اوقاف در 20 مسجد، 6بقعه و 2موقوفه استان اجرایی می ود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان، در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی طرح نشاط معنوی برای سومین سال متوالی در استان به منظور تقویت اعتقادات دینی نسل جوان در سطح اماکن مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد و برخی از موقوفات اجرایی می شود.
 

وی افزود: نام نویسی از علاقه مندان برای شرکت در طرح نشاط معنوی اوقاف از اواخر خردادماه در محل ادارات اوقاف و بقاع متبرکه زاهدان،زابل و ایرانشهر آغاز می شود.
 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بیان داشت: در نشاط معنوی امسال تعداد 50نفر مبلغ روحانی و جمعی از دانشجویان دانشکده علوم قرآنی در قالب مربی و آموزشیار با اوقاف استان همکاری دارند و امید داریم با توجه به عمر سه ساله طرح و استقبال والدین شاهد رشد شرکت کنندگان باشیم.
 

وی افزود: 6 بقعه و 2 موقوفه و بیش از 20 مسجد در سطح استان برای برگزاری این طرح در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال به محل های مورد نظر افزوده می شود.

 

گفتنی است؛ طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان،نوجوانان و جوانان و در 2 گروه خواهران و برادران دوره های آموزشی احکام، قرآن و نماز، مهارت های زندگی اسلامی و آشنایی با هنر های نقاشی ،خیاطی و رایانه برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 371916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha