برگزاری همایش مدیریت جهادی زن در اقتصاد و فرهنگ از دیدگاه امام در یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد، از برگزاری همایش مدیریت جهادی زن در اقتصاد و فرهنگ از دیدگاه امام خمینی(ره) در این استان خبر داد.

فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد، در گفتگو با خبرنگار شبستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و تسلیت 14 و 15 خرداد در تبیین برنامه های این دفتر به مناسبت بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد در استان از برگزاری همایش مدیریت جهادی زن در اقتصاد و فرهنگ از دیگاه امام خمینی(ره) خبر داد.


وی افزود: این همایش یک شنبه(11 خرداد) از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 10 و 30 دقیقه در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای با حضور بیش از 350 نفر از بانوان برگزار می شود.


خامسی، از محمدرضا موحدی رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) به عنوان سخنران ویژه این همایش یاد کرد و گفت: سخنرانی استاندار یا معاونان وی از دیگر برنامه های این همایش است.


وی با بیان اینکه حضور در این همایش برای تمامی بانوان آزاد است اظهار داشت: دعوتنامه ای از سوی این دفتر به ادارات استان جهت حضور بانوان شاغل در این همایش ارسال شده است.


مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد برگزاری نمایشگاه را از برنامه های جنبی این همایش دانست و گفت: این نمایشگاه ها با موضوع آثار و رندگانی امام(ره) و مهدویت برگزار می شود.


وی افزود: این نمایشگاه به همت واحد خواهران دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برپا می شود.


خامسی در پایان تصریح کرد: این همایش به همت امور بانوان استانداری یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی و ورزش شهرداری، سازمان بسیج جامعه زنان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 371972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha