انحراف از خط امام (ره) ، انحراف از خط عاشورا و امام حسین (ع) است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران گفت: انحراف ار خط امام خمینی (ره)، انحراف از خط عاشورا و امام حسین (ع) است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز (10 خرداد) در جمع پاسداران سپاه الغدیر استان یزد که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در محل حسینیه ثارالله گردهم آمده بودند از امام حسین (ع) به عنوان کشتی نجات یاد کرد و گفت: امام حسین (ع) نشان داد که هر جا انسان به بن بست رسید راه نجات از آن بست دادن خون است.


وی افزود:امام حسین (ع) به ما آموخت خون سلاحی است که مدرن ترین تجهیزات نظامی دنیا توان ایستادگی در برابر آن را ندارد.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی پناه دادن،پناه بردن و نجات دین را از ویژگی های امام حسین (ع) دانست و اظهار داشت: کسی که کشور ایارن را نجات داد و اسلام را پاسداری کرد امام حسین (ع) بود.

 

وی با توصیف ایارن قبل از انقلاب گفت: در ایران سی میلیونی آن زمان تعداد سینما ها بیشتر از مساجد بود ،بیش از 4 هزار مشروب فروشی در تهران وجود داشت و زنان فاسد به صورت علنی در جامعه حضور داشتند.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به حضور بزرگانی چون آیت الله بروجردی،حائری یزدی و ... در آن زمان تصریح کرد: این بزرگان در آن زمان نتوانستند یک شراب فروشی را تعطیل کنند یا یاک زن فاسد را هدایت کنند.


وی افزود:آیت الله بروجردی به عنوان عالی ترین مرجع تفلید عالم تشیع در زمان خود نتوانست هیچگونه حرکتی در برابر مفاسد موجود در جامعه از خود نشان دهد.


خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم امام حسین (ع) را در این کشور برافراشت اظهار داشت: امام(ره) نشان داد که صرف برپایی مجالس عزارداری و شرکت در آن ها نمی توان بر فسادها و پلیدی ها غلبع کرد بلکه باید از خانه خارج شد و به صحنه مبارزه آمد.


وی با بیان اینکه امام (ره) با استفاده از ولایت ،حکومت را برپا کرد گفت: امام حسین (ع) همم برای برپایی حکومت آمد اما مردم شام بی وفایی کردند و ایشان را تنها گذاشتند.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: امام حسین (ع) تنها با 72 نفر از یاران با وفای خود بنی امیه را سرنگون حرکت و حکومت اسلامی را برپا کرد.


ولایت همان امر به معروف و نهی از منکر است


وی از ولایت به عنوان امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و افزود: بدون حمایت حکومت رسمی نمی توان جلوی بی بند و باری را در جامعه گرفت.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه زیر پرچم علی بودن و زیر پرچم علی ماندن قربانی می خواهد تصریح کرد: فدایی 6 سالهه تا 90 ساله می خواهد، زنان و مردان و کودکان خرمشهری را می طلبد تا این ولایت بتواند قدرت های بزرگ جهان را مغلوب کند و آن ها را در برابر خود به زانو درآورد.


وی خطاب به پاسداران گفت: چه کسی به شهدا نزدیکتر از شما است، شما پاسداران چه تعداد از شهدا را همراهی کردید ،با چه تعداد از آن ها هم سنگر بودید ،چه تعداد از بهترین دوستان شما به شهادت رسیدند، شما باید بدانید که حسینی شدن سخت است اما حسینی ماندن سخت تر است.


خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه امام حسین (ع) همان خط هدایت است افزود:مواظبت و حرکت در خط ولایت و امامت همان خط امام حسین (ع) است.


وی با بیان اینکه در قانون اساسی حفاظت و پاسداری از انقلاب و ارزش های آن بر عهده سپاه پاسداران می باشد گفت: شما پاسداران هستید که باید مردانه ایستادگی کنید و در این جنگ نرم انقلاب را از انحرافات و کج روی ها حفظ کنید.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی انحراف از خط امام (ره) را انحراف از خط عاشورا و امام حسین (ع) دانست و اضافه کرد: شما باید افکار عمومی را در باره موضوعات مختلف روشن کنید.


نیروی قدس افتخار عالم اسلام


وی از نیروی قدس به عنوان افتخار عالم اسلام یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی در حد و توان خود از تمام حرکت های انقلابی در سراسر جهان حمایت می کند.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه خط امام حسین (ع) خط هجوم است نه خط دفاع اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده است و در حال صادر شدن به جهان است.


وی افزود:این نادانی و بی بصیرتی است که کمک به سوریه و حزب الله را اشتباه و خارج از وظایف خود بدانیم.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه اگر روزی حمایت خود را از تهضت های اسلامی دنیا قطع کنیم یعنی مرده ایم اضافه کرد:به والله اگر روزی آن ها شکست بخورند شکست ما قطعی است و ما هم شکست خواهیم خورد.


وی با بیان اینکه اسلام ما اسلام جهاد است و اسلام جهلد اسلام امام حسین (ع) است افزود: ما پیروز مطلق دنیا هستیم امروز امام خمینی (ره) الگوی تمام جوانان جهان است و انقلاب ایران نمونه ای برای تمام حرکات انقلابی و جهادی جهان است.

 

خطیب موقت جمعه تهران تصریح کرد: امام حسین (ع) ما را از بند طاغوت نجات داد و ولایت و پرچم غدیر را به دست فرزند غدیردر این کشور برافراشت.


وی از انقلاب ایرانن به عنوان انقلابی نجات بخش و کارساز یاد کرد و گفت: این انقلاب زمینه های ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند و به دنبال نجات تمام جهانیان است.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی از پاسدارن به عنوان مالک اشترها،عمارها،یاسر ها و ... زمان یاد کرد و اظهار داشت: هروقت شما بتوانید دشمنان این نظام را با ایمان خود مغلوب کنید آن روز دیگر دارای هیچ رقیبی در این دنیا نخواهید بود.


وی افزود :ویژگی در امام حسین(ع)،امام زمان (عج)،امام خمینی (ره)و امام خامنه ای است که در سایر امامان و معصومین وجود ندارد و آن این است که یارانشان تا پایان آن ها را همراهی می کنند.


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت:لباس پاسداری یعنی لباس استقامت و حفظ انقلاب و تا شما در صحنه حضور دارید دشمنان و به ویژه آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند.


وی بر لزوم خودسازی تاکید کرد و گفت: پاسداران امام حسین (ع) از این ویژگی برخوردارند که جنگ و مبارزه سرسوزنی از عبادت و اعمال آن ها کم نمی کند.


خطیب موقت جمعه تهران از نماز شب به عنوان راه نجات انسان ها یاد کرد و گفت: پیروزی ها ی ما در صحنه های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدحاصل همین خلوت ها و شب نشینی ها بوده است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 372305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha