اندیشه های امام(ره) با ابزار هنر برای نسل جوان بازگو شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: بازگو کردن اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) با ابزار هنر، تاثیر به سزایی در گسترش آرمان های انقلاب دارد.

علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(10 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: جامعه امروز به ویژه نسل جوان، بیش از هر زمان دیگری به اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز دارد. 

وی، با بیان اینکه استفاده از ابزار هنر، در گسترش اندیشه امام(ره) تاثیر به سزایی دارد، افزود: بهره گیری از ابزراهای هنری در نشر و گسترش افکار و اندیشه های ناب امام(ره) در قالب ارائه آثار هنری موثر خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه نسل سوم انقلاب به عنوان آینده سازان کشور باید بیشتر با آرمان های امام(ره) آشنا شوند، تصریح کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نقش موثری در معرفی اندیشه و شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه دارد. 

گهرسودی، ابراز کرد: باید زمینه تجلی هرچه بیشتر آرمان ها و افکار امام راحل در جامعه فراهم شود و استفاده از ابزار هنری در این راستا بسیار کارساز خواهد بود و آثار هنری از جمله شعر و خوشنویسی می تواند تاثیر مفیدی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل در جامعه و گسترش افکار ایشان داشته باشد. 

وی، با بیان اینکه ایام ارتحال امام فرصتی برای تبیین پیام انقلاب است، افزود: هرچه از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، نقش امام راحل و اندیشه‌ها و افکار الهی ایشان در بیداری اسلامی بر همگان آشکارتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: تلاش، قاطعیت و عظمت امام راحل در صحنه زندگیش بسیار برجسته و روشن است و ما باید به فرزندان انقلاب، اندیشه‌ها و شخصیت برجسته ایشان و رهبری آن بزرگوار را در پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته تبیین کنیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 372217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha