پیروی از ولایت نیازمند شناخت آن است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پیروی از ولایت نیازمند شناخت آن است که باید بسترهای شناخت ولایت را برای نسل جوان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز" 10خرداد" در نشست خبری ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ولایت یک موضوع اساسی در دین اسلام است که باید محور فعالیت ها و برنامه های مختلف باشد.


وی افزود: پیروی از ولایت نیازمند شناخت آن است  و باید بسترهای شناخت ولایت را برای نسل جوان فراهم شود تا جوانان ما با شناخت موضوع ولایت پیروی از آن را مورد توجه داشته باشند.


عسگری با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود و باید ابعاد شخصیتی ایشان نه تنها برای ملت ایران بلکه باید برای کل بشریت در جهان تبیین و تشریح شود.


وی، از تشکیل 9 کمیته در ستاد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان اصفهان خبر داد و گفت: کمیته اعزام، کمیته مراسم تبلیغات، بهداشت و درمان، امنیت، پشتیبانی، ارزیابی، فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و حمل از کمیته های این ستاد هستند که فعالیت های گوناگونی را به این مناسبت انجام می دهند.


اعزام هم زمان کاروان های مرقد امام (ره)


علیرضا صفاتاج، معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به اعزام کاروان های مرقد امام گفت: 680 دستگاه اتوبوس تعهد دستگاه های استان بود و مابقی سهمیه شرکت های مسافربری برای اعزام زائران بوده که این تعداد اتوبوس آماده شده است.
 

وی افزود: همه اتوبوس ها از ساعت 9 شب" 13 خرداد" از محل پلیس راه اصفهان به صورت همزمان طی مراسم به مرقد امام اعزام می شوند.


وی اضافه کرد: نظارت بر معاینه فنی و امنیت ایمنی اتوبوس ها انجام شده و صورت وضعیت اتوبوس های اعزامی توسط شرکت های مسافربری اعلام شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 372197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha