ختم هزاران صلوات در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، با تاکید بر اهمیت گرامیداشت اعیاد شعبانیه از ختم هزاران صلوات در کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر اعیاد شعبانیه نشانه عشق و محبت شیعیان به امامان معصوم(ع) است.


وی ادامه داد: انسانی که به دین پایبند است باید هر چه را که خدا دوست دارد، دوست بدارد و هر چه را که خدا دشمن می‌داند، دشمن بداند و در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با برگزاری مراسم های جشن اعیاد شعبان، دوست داشتن خود را نسبت به افرادی که خداوند دوست دارد، نشان می دهند.

حجت الاسلام معتمدی افزود: برگزاری ختم هزاران صلوات، برپایی نمایشگاه کتاب، تجلیل از اسامی مزین به نام های حسین، ابوالفضل و سجاد، برگزاری نشست های تخصصی پیرامون ابعاد شخصیتی امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، قرائت زیارت عاشورا و قرائت صلوات شعبانیه از ویژه برنامه های بزرگداشت اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد استان است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) گفت: کانون های مساجد همگام با سایر مراکز دینی، فرهنگی و علمی نقش بسزائی در ترویج فرهنگ مهدویت دارند.

وی گفت: نیمه شعبان از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است و میلاد حضرت امام زمان(عج) در واقع از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: مدیران مسئول و ائمه جماعات باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل شیعی در سطح جامعه و به ویژه در بین جوانان همت کنند و از حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برای تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی بهره ببرند.

پایان پیام/
 

کد خبر 372018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha